dimarts, 21 de juliol del 2009

Hola a tothom!

Aquest missatge serveix per donar la benvinguda a la gent que entri al meu bloc i per dir quatre coses sobre el bloc.

En aquest bloc escriuré i penjaré articles relacionats amb la llengua i la cultura catalanes; i més ara, que dintre de poc (al setembre) començaré la carrera dels meus somnis: Filologia catalana!
Segons la meva opinió, no és cap obsessió tenir blocs dedicats a Catalunya i a la independència. M'agrada escriure i parlar de la meva cultura. També m'agrada argumentar les meves opinions i debatre temes relacionats amb la sociolingüística, com per exemple el bilingüisme, la diglòssia, la relació català-castellà,etc. M'agrada fer-ho perquè avui dia es publiquen moltes mentides sobre la realitat que hi ha a Catalunya.

Apa, espero que us agradi i, si no és així, us hi poseu fulles! xD
Espero que comenteu molt però sense insultar, ja que parlant correctament la gent s'entén.


||*||

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada